Majowy powrót po kwietniowym milczeniu

12.5.10

Dawno nie zamieszczałam nowego posta, byłyśmy z moją Karolcią w rozjazdach i nie miałyśmy okazji, by porobić zdjęcia. Mam nadzieję, że nadrobię zaległości, bo wiele sukienek i spódnic czeka na obfotografowanie :) .

Dzisiaj klasyczny zestaw wiosenny: lekka, kolorowa sukienka w kwiaty z jasnymi balerinami. Ta sukienka przeczekała kilka miesięcy w szafie, nim mogłam ją założyć, bo mam ją od grudnia. Zima tego roku była bardzo długa i lekkie rzeczy dłużej niż zwykle leżały na półce.

W naszym mieszkaniu pełnym wszystkiego, trudno znaleźć miejsce o neutralnym tle, dlatego tym razem wykorzystałyśmy ścianę z podłużnym lustrem (czyż nie jest vintage'owe ;) ?) i mocny, drewniany kredens z lat 20-tych. Obfotografowania domaga się też biurko, którego fragment pojawia się na zdjęciach z konwaliami. Któregoś razu posłuży ono za scenografię dla kostiumu :) .




A to zdjęcie "remontowe", bardzo robocze. Kabli nie dało się usunąć, ale za to pojawia się halka, którą nosze pod spodem sukienki, a która ujawniła się nieznaczenie na poprzednim zdjęciu. Halka jest moją najświeższą zdobyczą. Długo szukałam czegoś takiego i zastanawiałam się, czy w Polsce można w ogóle dostać takie rzeczy, aż niedawno na blogu J. z Leśno-Marchewkowej pojawił się post, który skierował mnie pod właściwy adres, gdzie można zamówić halki idealnie nadające się do noszenia pod rozkloszowane sukienki.




Tu zestawienie z białym sweterkiem i konwaliami :) :




I jeszcze na koniec sukienka w pełnej okazałości. Wydaje mi się, że to bardzo szafiarskie zdjęcie :) :


sukienka - Rebel Vintageshop (www.rebelvintageshop.pl, niestety jego działalność jest od marca zawieszona, mam nadzieję, że nie na zawsze)
halka - Studio2Deko
baleriny - Aldo
pasek - sh
sweterek - Camaieu

Inne w tym stylu

1 komentarze

Popularne posty

Kontakt

Zapraszam do kontaktu! :)

gdybyspodniniebylo@gmail.com