Wizyta w Poznaniu

22.9.10

Byłam u mojej małej siostry w Poznaniu, zobaczyć, jak będzie mieszkać w tym roku akademickim i by pospotykać się z różnymi znajomymi :). Intensywne dwa dni! Słabo znam Poznań, byłam tam raz zimą zeszłego roku, zobaczyłam troszkę, ale wciąż nie czuję się zaznajomiona z tym miastem, chociaż potrafię się już samodzielnie poruszać - przytrafiło mi się już samej jechać Pestką :)!

To, co nowe i niezwykle miłe, to spotkanie z pewną sympatyczną Marysią, która jest pierwszą moją znajomą "z internetu". Skoro przyjechałam do Poznania, to musiałyśmy się poznać "w realu" :). Owa sympatyczna Marysia jest autorką dzisiejszej sesji - w tle różne poznańskie zabyty, poznaniakom doskonale znane i oklepane, dla mnie, przyjezdnej, nowe i ciekawe.

Dziwnym budynkiem jest dla mnie poznański Zamek - kuriozalnie monumentalny twór w centrum miasta. Wykwit dziewiętnastowiecznej próżności i świadectwo nadmiaru pieniędzy i wolnego czasu, skoro cesarzowi Wilhelmowi chciało się wymyślać takie dziwaczności. Wielkie gmaszysko stylizowane na średniowieczny zamek, trudno pojąć, jak takie budynki mogły powstawać dla fantazji jednego człowieka. Takie budynki zawsze mnie bawią, no i muszę przyznać, że odrobinę gorszą :P.

Zatem: najpierw w tle poznański Zamek, potem skwer między św. Marcinem a operą, aż wreszcie opera - nie mogę nie mieć zdjęcia z operą :).








Ta śliczna, turkusowa koszula pochodzi z miłego butiku w Bydgoszczy z używanymi ciuchami - mieści się w przesmyku między Gdańską a Parkiem Kochanowskiego, obok lodziarni (polecam, polecam te lody, póki jeszcze jest na nie pora, jestem tam prawie co dzień!), nazywa się Modna Szafa. Prowadzi go energiczna pani, która lubi kombinować z modą i doradzić klientce :). Może jest tam stosunkowo drogo, jeśli porównuje się to miejsce ze zwykłymi lumpkami, ale ciuszki są zadbane i oryginalne - można wyszukać tam zupełnie unikatowe rzeczy :).












koszula - Modna Szafa
spódnica - H&M
baleriny - Gośka
kolczyki - siostrzane, z Sycylii :)


A tutaj jest jeszcze mapka, która pozwoli znaleźć Modną Szafę w Bydgoszczy :) :



Wyświetl większą mapę

Inne w tym stylu

10 komentarze

  1. :D

    Bardzo miło było Cię spotkać, a sesja oczywiście przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne, ale mamy to samo podejście do niektórych zabytków, no bo po co marnować tyle czasu i pieniędzy na jeden budynek.. z drugiej jednak strony nigdy nie dowiedziałabym się, że np. w Grecji stosowano kolumny, gdyby ich nie budowano ;)
    Bluzeczka cudna, ten piękny kolor...
    A spódnicę chętnie widziałabym w mojej szafie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta koszula :) Zarówno kolor jak i fason :)
    Zdjęcia oczywiście wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. jajny zestaw choć ta koszula moim zdaniem ciut przytłaczająco działa w tym zestawie moze gdyby nie zapinac jej pod samą szyje nie było by tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Mała Gosia: to prawda, koszula jest cudna, ale przyznaję, że jeszcze nie do końca mam na nią pomysł, niemniej nie mogłam się oprzeć założeniu jej, gdy miałam okazję :). Musi być zapięta pod szyję. Niedopięta wygląda gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w turkusie:)
    bardzo ciekawa jest ta koszula...mnie się akurat podoba ,to zapięcie pod samą szyję...kojarzy mi się z dawnymi czasami ,pensjonarkami itp.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. MAŁA SIOSTRA?????? BO Cię nie odwiedzę w tej stolycy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do takiego stroju to obowiazkowo nylonowe ponczochy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Kontakt

Zapraszam do kontaktu! :)

gdybyspodniniebylo@gmail.com