Mroczna klatka

30.11.10

Zima. Dzień trwa chwilę i upływa tak, jakby go nie było. A jeśli jeszcze przez ten krótki czas, gdy powinno być jasno, pada śnieg, to zdaje się, że noc nie ma końca. 

Trudno o światło o tej porze roku. No i ciężko wyjść na zewnątrz... Zdjęcia robiłyśmy w poniedziałek - w dniu, w którym zima, jak co roku, sparaliżowała Warszawę. Śnieg zaczął padać około 9 rano, i pada aż do teraz z krótszymi bądź dłuższymi przerwami. Dobrze, dobrze, nie przeczę, że jest pięknie, ale wspomnienie zeszłorocznej zimy dosłowniemnie mrozi - a jeśli i w tym roku tak będzie?








Bluzeczka od Musz, więc nieco bollywoodzka :). Spódnica od Natki, więc piękna i zwiewna :). 






Zdjęcia wyszły samotniczo - pusta klatka i mroczna ja :). Może na koniec cień uśmiechu ze złudzeniem słońca zza okna? 



sweter - Chatka w Bydgoszczy (ponoć znów jest otwarta!)
top - SWAP od Musz :)
spódnica - SWAP od Nat :)
buty - Tamaris
wisiorek - stragan w Zakopanem (o, jakie zimowe miejsce :))

Inne w tym stylu

9 komentarze

  1. Nie mam żadnej plisowanej spódnicy i jestem bardzo zła z tego powodu!

    OdpowiedzUsuń
  2. super spódnica!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, jeśli i Ty zmroczniejesz, to zima będzie jeszcze zimniejsza... Prosimy o następną, radosną sesję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobną spódnicę, o ile nie taką samą, zresztą prezentowałam ją na blogu: http://retrostyl.blogspot.com/2010/10/antygniotliwie.html
    Jak zawsze bardzo dziewczęco, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem, co Ty bollywoodzkiego widzisz w tej bluzce! Kupiłam ją jakieś dziesięć lat temu w Terranovie i przypominała mi raczej czarną markizę...

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja często korzystam z klatki schodowej jako tła zdjęć - teraz ze względu na pogodę absolutnie niekorzystaną dla fotek w przestrzeni, wcześniej bo sama sobie robię zdjęcia a tam to chociaż na parapecie moge postawić aparat :)
    fajna ta plisowana spódniczka, muszę się też w podobną zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  7. oj skąd ja znam fotki na klatce :D tez to kiedyś przerabiałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica :) Ja niestety nie mogę cykać zdjęć na klatce bo wszędzie są kamery :/

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz i nas zasypało;)

    stonowany zestaw...podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Kontakt

Zapraszam do kontaktu! :)

gdybyspodniniebylo@gmail.com