Czerwony płaszcz, czerwony nos

17.12.10

Sesja na mrozie :). Ten czerwony płaszcz - spełnienie moich marzeń o płaszczu - pojawił się już kiedyś tutaj, ale było to bardzo, bardzo dawno temu, gdy dopiero zaczynałyśmy i nie miałyśmy z Karolcią jasnej koncepcji bloga ani dużego rozeznania w szafiarskiej blogosferze :). Chcących dowiedzieć się czegoś więcej o płaszczu zapraszam do drugiego w historii posta na tym blogu :). 

Sukienka domaga się krótkiej opowieści o swoim pochodzeniu. To kolejna rzecz od K., cukierkowy wzorek przypomina ten na kiecce, którą prezentowałam we wrześniu :). Od K. była też spódnica od górala :). Uwierzcie, że to nie koniec ciuszków, które dostałam swego czasu od K., robiącej przegląd swojej szafy :). Oj, opłaca się być szafiarką! 






Komentarz należy się również kolczykom :). Te totalnie odpustowe kolczyki z setką tysiąckolorowych, błyszczących szkiełek wypatrzyłam na wystawie małego butiku w Padwie, gdzie byłam pod koniec października. Chadzałam tamtą ulicą codziennie z mojego schroniska do teatru przez tydzień, za każdym razem zatrzymując się przy witrynie i myśląc, że te kolczyki są tak odpustowe, że muszę je mieć. Ostatniego dnia, gdy już wiedziałam, że wyrobię się finansowo z całym pobytem we Włoszech, zajrzałam do środka i kupiłam je :). Są tak wielobarwno-migocząco-wielkie, że trudno je do czegokolwiek założyć, ale niech żyje próżność :)!








A czerwony nos? Wiadomo - od mrozu :). 


sukienka - od K.
golf - Orsay
buty - Tamaris
płaszcz - Virgo na Ordynackiej
chusta - stragan w NYC
kolczyki - butik w Padwie
rękawiczki - Accesorize

Inne w tym stylu

10 komentarze

  1. ten płaszcz jest rewelacyjny!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodko się uśmiechasz :) płaszcz bardzo mi się podoba, ostatnio na nowo pokochałam czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz świetny, czerwień genialnie pasuje do zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje tylko komentarza do tła - wygląda nader interesująco! A kolczyki są tak odpustowe, że pasują...do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten płaszcz! Możesz go wrzucać częściej, bo brakuje mi widoku Ciebie w nim na schodach Ra ;). Czekam na coś z tym olbrzymim różowym swetrem i pozdrawiam z Sewilli, gdzie płaszcze wiszą w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy portal o modzie i nie tylko:0 www.moda.net.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ten płaszczyk! cała stylizacja jest świetna...retro lubię,więc podoba mi się bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszcz i stylizacja z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci tej Padwy! Historia o kolczykach przypomina mi ostatnią moją wizytę w Wenecji, gdzie chodzilam z nosem przy szybach wystawowych... Nic nie kupilam;P Ale zostal nastrój spomnienia i marzenie, że tam jeszcze wrócę. Plaszcz uroczy! Jak z Opowieści Wigilijnej.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Kontakt

Zapraszam do kontaktu! :)

gdybyspodniniebylo@gmail.com